Hastaneden itibaren bebeğim meme tutmadı, sütüm de yeterli gelmiyordu , kaygıyla mama biberon yaptım 3 günlük bebeğim,ve bu gece ilk dega gaz sancısından hiç uyuyamadık ikimizde karnını sma ile doyuruyorum ama pompayla sütümü çıkarıp onuda veriyorum. Memeye alışmasını biberondan vazgeçmesini nasıl sağlarım başından geçenler yardım edebilir mi acil