Kayraugurr Doğum yapalı 5 ay 5 gün oldu ama hala adet olmadım. Resmen şişiyorum artık arada adet sancısı gibi başlıyor aha diyorum olacak geri geçiyor. Bir an önce olmak istiyorum vücudum temizlensin ödemim gitsiin
Gokyuzunedenmavi Kayraugurr altı ay sonra oldum. Olmadan bir hafta öncesinde hafif bel ve kaşık ağrım olmuştu
melasya Kayraugurr cok normal emziriyosunuzdur muhtemelen prolaktin hormonu aktif oldugu icin diger hormonlar baskilaniyo