Merhaba anneler ben doğumdan 2.5 ay sonra adet oldum 3 kere 2 3 gün gecikmeyle adet gördüm fakat Kasım 19 da adet olmam gerekiyordu ama olmadım gününde karın ağrısı bacak ağrısı çektim ama olmadım gecikmenin 10. Günü test yaptım gebelik çıkmadı Bi sorun mu var acaba 20 gün geçti şimdi yine yapsam mı test ya da normal mi böyle olması bilen bilgisi olan varsa yazsın lütfen🙋♀️