Ruzgarbaby Myworldgirl benimde malesef gögüslerim büyük baby plus tekli elektrikli kullanıyorum ve memnunum hem uygun doğumdan beri onu kullanıyorum
Woody Myworldgirl medela kullanın. Göğse göre huni satılıyor ayrıca. Uymazsa huniyi alırsınız. Hatta tavsiyem 2. El alın makineyi. Huni setini sıfır alın. 3te biri fiyatına tertemşs makine olur
Myworldgirl Kullanan varmı acaba almam gerekiyoda kiwi markasınıda sordım cevap yazan sadece 1 kişi oldu 😔bazen diyorum ki kocam beni aldatıyo başlığı altında sorularımı sorsam, ne de olsa giren daha çok oluyor 😂😂
Myworldgirl Deletedmom98 lansinoh 2 li sağma pompasında büyük uç vardı o yüzden acaba diğerlerinde işe yararmı emin olamadım mochi aldım işkence gibiydi manuel de el yoruyo dediler bunu araştırıyorum da almam da lazım ondan sorayım dedim elimde kalsın istemiyorum aldığım üründe.. bu arada teşekkür ederim 😀
NursaOz Deletedmom98 dediğin gibi kaos kovalıyorlar burda bebeği olan sinirden ne yazıcaklarını şaşıyorlar Happy mom daha ılımandı 😁🤦♀️
Deletedmom98 Myworldgirl ben manuel kullanıyorum canım iş görüyor bazen elimle sıkıyorum elektronik olanlar cok pahalı ya 😬😹
Sherlock1190 Lansinoh ciftli kullaniyorum gayet guzel sagim yapıyor canimi yakmadan sutude gayet guzel cekerek. Diyafram surekli temiz olmali ama lansinoh da diyaframi temizlemeyi unutmusum bu makinaya ne oldu cekim gucu azaldi diyordum meger diyafram sut dolmuş temizligine dikkat etmek gerek
Woody Myworldgirl medela mini 100 150ye bile bulunuyor mesela huni seti de 50 tl idi ben aldıgımda. Maks. 200 tl süper bir makina. Biraz daha bütçe ayırırsanız swing modeline bakın. Zaten medela en iyi marka diyebilirim
Deletedmom0099 canım benim göğüslerim 100 beden lansinohta aventte var aventin çekimi hem daha iyi hemde silikonu var onu çıkarınca çok iyi oturuyo göğüse ikinci el alabilirsin ben öyle yapmıştım sıfırı 650 lira falan cünkü