Emir1806 Kızlar 2 gündür yoğurt tadımındaydık bi güzel yedi ilk gece sanki karnı ağrıdı ama anlıktı yani bi yarım saat sonra emdi yattı. Dünde verdim e tatlı kaşığı ağrımadı karnı ams gece durmadan kalktı. En son 4 te kalktı memeyide almıyo zar zor verdim uyudu sonra 6da kalktı memeyi hiç almıyo çok huzursuz ağzını açmıyo hiç. Diş olabilirmi yoksa yoğurttanmıdır 6.ayımızdayız😔
_Zeynep_bebek Emir1806 Ek gıdaya geçtigimiz ilk zamanlarda bebeklerde hazımsızlık olur, gaz olur ,ishal olur,kabız olur, canım zamanla geçecektir. diş olma ihtimali de var tabi
gzmzm Emir1806 süt ürünlerini sindirmek zor olabiliyor yoğurt da dahil. İsterseniz 1 hafta ara verip gözlemleyin. Bol bol masaj yapın karnına. Diş de olabilir. Bir kontrol edin isterseniz kabarmış mı diye.
Emir1806 Hala uyumadı hep srs çıkarıyo huzursuz memeyi almıyo meme dışında baika takviyeside yok napıcam bilmiyorum açta ama inat ediyo
Emir1806 BaraninAnnesi yok kuralına göre gittim 1 çay kaşığı dün 1 tatlı kaşığı verdim dün karnı ağrımadı. Gece uykuya çok zor geçti. Sabah ta en son kalktı meme almıyo ne kadar zorladıysam açmıyo ağzını dişimi çıkcak acaba.
Emir1806 damlahira ayaklarını çekmezmi öyle olsa gaz gibi değil ağlıcak gibi huzursuz inliyo hiçbişeyden memnun değil oynatıyorum güler gibi yapıyo sonra yine ağlıyo
Emir1806 gzmzm çok saolun kontrol ettim ama bi değişiklik yok parmağımı değdirip gezdirdüm ucuyla hoşuna gitti gülüyo.
Deletedmom50 Emir1806 yoğurt yapabiliyor cnm kızım 28 aylık her verdiğimde sabaha kadar ağlayarak uyandı karninj ovalarım uyur yani sizin ondan olabilir vermeyin 3,4 gün sonra tekrar verin eğer gene aynıysa vermeyin rahatsız veriyor demeki
Emir1806 Deletedmom50 aynen ara vericem bi süre zatem tadımlardayız bugün bitiyordu yoğurt başka bişeye geçicem daha sonra denerim yine