Prensesannesi38 3 gün gecikti korunuyoruz hamile olsam hiç bir belirti yok doğumdan sonra düzensizlik olabilir mi ? Bir kaç gün geçsinde yinede test yapayım
Papatyaseverrrr Prensesannesi38 tabi ki olabilir kizim 6 aylik 40 tan sonra 4 defa adet gordum bu ay dahil hepsinde gecikme yasadim ikinci 12 gun digeri 10 gun bu ay bir hafta geciktim stres yapmayin stres daha cok geciktiriryor