oglum 3 ay 10 günlük yaklaşık 1 haftadır aç oldugu zaman meme emiyor önceden tok olsada az da oksa içerdi memeyi itmezdi hiç bi zaman 1 haftadır bu şekilde emiyor ama toksa almıyordu son 2 3 gündür de uykuları bozuldu ne gece ne gündüz uyumuyor adam akıllı sürekli uyanıyor ağlayarak hemde uykusnu alamıyor bi türkü derin uykuya geçemiyor ve dünden beridir de gece aç oldugu halde memeye gelince ağlamaya başladı yda ağlayarak uyanıyor meme veriyorum susmuyor almıyor da çok zorlukla emzirdim dün gece az. önce yine emzirdm fakat yine epey zorlandım nya bu atak mı meme reddimi ne kafayı yiyeceğim biberon emzik kullanmıyorum kullanmadm da hic ne yapacagmı sasırdm ltfen biri bunun gecici oldugnu söylesin bu arada günlük çişli bez sayısı yeteri kadar. var