Günaydın anneler 10 ayina gelmiş sayilan oglum var .1 saat gecmeden uyaniyo yada dakika da.uyucam sallıyorum uyuyo mesela emdi oyum haline getirdi bdni yoruyor meme acimda var zaten zorlasti cok napcam bilemedim bide 2.çocuğu dusunur gbiydim kiz cok istegim var.diyorum oda dogsa zorlanirim ama alışırım mi yine 2 yasi gecer gibi.kafayi mk yerim yada😅 9 10 ay icinde bebekler nasil bi emmeyle uyuyorlar sabah kadar ben her iateginde emzirdim veryirum ama gece de sabah kadar uyaniyo uyku en tatli anlarinda dalıyor bide geri meme diyor alışkanlık erri galiba sabir dyorum imtihanım evlat galiba benim dis batmasından da ..