Deletedmom47
Hala kullanıyorum bebeğim 13 aylık oldu 😇 artık oğlum bizimle sofraya oturduğu için onun ihtiyacı kalmadı doktorumuz siz ne yerseniz onları yiyecek artık diyince Sinbom kek makinesine dönüştü 🤣
hala saydığım her şeyi yapıyorum ara ara ama en çok kek yapıyorum 🙈 hiç bir bozulma vs yaşamadım 😌 dakika olarak o kendisi belirliyor ve yumuşacık çıkıyor içinden sadece buhar düğmesine basman yeterli 😌