Alyask Benim kızım da 24 aylık. Tuvalet eğitiminin 3. günü. 10 dakikada bir çişin var mı diye soruyorum. Hatırlatıyorum Yani. İlk gün sadece 4-5 defa üstünü değiştirdim. Hep altına yaptı 🤦🏻♀️ Külot bez aldım onu takıyorum ve sakın küloduna yapma annecim pis olur, çişin gelince söyle diyorum sürekli. Bazen ben bile şaşırıp bez diyorum , kızım külot anne diye düzeltiyor 🤦🏻♀️☺️ Lazımlığa oturttuğum zaman yapmadan kaldırmıyorum. Yapana kadar başında bekliyorum. Hadi annecim çişimizi yapalım. Aslan da yapıyormuş, maymun da yapıyormuş falan diyorum. Yani bir defa başladıysanız bırakmayın derim. Şu an daha iyiyiz. Geceleri çişi gelince veya altına kaçırdıysa da uyanıyor. Vazgeçmeyin. 💪🏼