AslanAnnesi35 benimde bebeğim ilk bir haftalıkken emzik vermiştim (cahillik işte dışardan duyma laflar yüzünden) cok güzel tuttu ama memeyi tutmuyor diye alışmadan attım. Şimsi bir buçuk aylık emmekten agZındqn geliyor süt kusuyor sürekli agzı boş durdukça meme istiyor. Mecbur emzik vericem kaç tane denesiysem tutmadı. Bu emziğide herkes cok öneriyor. Bende alıcam bugun bakalım tutar inşallah.
Deletedmom60 ultra aır mı daha iyi yoksa soft mu aradaki fark nedir? Hangisini tutma ihtimali yüksek siZce?