AyselSedarEslem Hayırlı sabahlar arkadaşlar hamileyken bende tsh yüksekliği vardı( hamilelik tiroidi)tedavi gördüm bebeğim 4 günlük ona tahlil yaptırdık onda da yüksek şuan başına böyle birşey gelen var mı korkuyorum inşallah birşey yoktur bebeğimde
zeyno_4 AyselSedarEslem kaç çıktı canım bizim de çok yüksekti ilaçla geçti çok şükür hala kullanıyoruz belli Bi süre kullanılıyor ilaç başlarlar büyük ihtimalle
senamirayds AyselSedarEslem biz de oğlum yavaş kilo aldığı için doktora götürdük. Tahlillerde tsh değeri düşük çıktı yanlış hatırlamıyorsam 1 di değeri. Endokrin doktoruna yönlendirildik ve tsh değerinin tek başına bir anlam ifade etmediğini söyleyerek serbest tsh yani T4 üne de bakılmasını istedi. Sanırım önemli olan ikisinin beraber değerlendirmeye alınması. Sadece tsh değerine mi bakıldı bebeğinizin?
AyselSedarEslem zeyno_4 6.5 çıktı şuan canım nereye götürmem lazım bebeği bilmiyorum sendedemi vardı haşimato tiroidi hamileyken
zeyno_4 AyselSedarEslem çocuk doktoruna götür canım bnce yoktu ama bebeğimde çıktı maalesef ilk 16 çıktı 2 gün sonra hemen çocuk doktoruna gittik ve 27 olmuş sonuç hmn ilaç başladı doktor şükür düştü ve iyi düzenli olarak kullanıyoruz hala
AyselSedarEslem zeyno_4 kuzum çocuk doktoruna yaptırdım ben zaten tahlili doğdu iki gün sonra yaptırdım
zeyno_4 AyselSedarEslem e bişey demedi mi canım çok yüksek degil belki o yüzden ilaçlı Bi durum görmemiştir