Merhaba arkadaşlar kızım mama sandalyesi den orta sehoanin kenarına düştü 😔 düşerken tamamen ağzı değdiği için alt dişi masa kenarına geldi biri çok fazla sallanıyor ve kanadı kanamayı kontrol altına aldık. Dişin arka ön ve bulunduğu damak yaralandı. Su an keyfi yerinde bir sorun yok gibi ama gulumserken bile kirmizi çizgi şeklinde yara görünüyor. Doktora götürün demeyin çünkü zaten götüreceğim. Sadece dış travmasnda ekstra yapmam gereken birsey var mı bilmek istiyorum. Başına gelen var mı ne yaşadınız neler oldu ne yapmaliyim