Iremm38 Busu bebeğimin 2 ay aşısı yaklasiyo 1 cide huzursuz olmamıştı hiç be hiç ağlayan bebek değil bi acikicna ağlıyo . 2 ay asisından bira,z korkuyorum insalah bise olmaz