Kızlar merhaba kızım an itibariyle 5.ayına girdi. Benim bi sorum olucak 4.ayda sağlıkocağının verdiği demir ilacını 7damla olarak kullandık bize uygun 7damla imiş ve günde 3kez kaka yapan bebeğim 2-3günde bir yapmaya başladı ve kakası yeşil demir ilacı yeşil yaparmış bide herzamanki gibi değil böyle eskiden pütürlü olurdu o yok anlam veremedim 7damla mı fazla geldi acaba çünkğ birden yapmadı kakasını günde 3ten birden 0a düşmesi endişelendirdi beni bugün kaka yapmayışının 4.günü çocuğun keyfi yerinde ben mi evham yapıyorum acaba? Bugün bexsero ve rotarix aşılarını olucaz yani doktor kontrolümüz var doktoruna soracağım ama ilk sizlere sormak istedim. Anormal geldi bana ya normal midir ki