Canım moralini bozmak istemem ama bu devrin bebekleride bir garip 3 aylık olduk uyku yok gündüz uyumuyor gece uyumuyor melisa ve papatya çayı içiyorum sütten geçiyor bebeğe sakinleştirip uyku yapıyor içebilirsin birde uyku geçiş evreleri bebeklerin öok hassasmış yetişkinler gibi değil uyandığında 20 dakika içinde konuşmadan göz teması kurmadan uyıtmaya çalış derin uykuya dalabilsin işe yarıyor