Azizeguney benim oğlum da öyle idi özellikle 1 yaşına girdiğinden beri şimdi 19 aylık oldu. Yaklaşık 1 haftadır rahatım ama , bundan 37 gün öncesine kadar kızıma da hamile idim , oğlumu sallardım saatlerce birde kızımın hamilelik ağrıları başlardı geceleri , oğlum doğduğundan beri sallıyorum ayakta . Ama 1 haftadır geceleri sallama işimiz bitti , eşim sağolsun bana kalsa ben sallardım da oğlanı aldı aldı yatırdı yanına yeri geldi kızdı kendin uyuyacaksın diye , ama başardı oğlum kendisi yatıyor sallamadan . Gündüzleri erkenden kaldırıyoruz , öğlen 1.2 gibi öğlen uykusuna yatıyor 1 saat kadar. Geceye kadar yoruluyor , gece bizle bir yatıyor ertesi gün öğlen 12.1 e kadar 🤩🤲🏻🤲🏻🤲🏻
bizim birde 37 günlük kızımız olduğu için sallamak çok zordu , oğlumu sallardım kızımı alırdım göğsüme emzirirdim bitiyordum , eşim baktı böyle olmayacak halletti valla 😁
gece sütü içerdi 1.2 defa oğlum artık onu da bıraktı oda eşim sayesinde oldu , süt için uyanırdı oğlum , ama artık gece uyutmadan doyuruyoruz iyice karnını, bütün gece istemiyor , ilk 1.2 gün aradı ama vermedik derken alıştı şimdi gece sütü içmediği için gün boyu yemekte yemeye başladı iyi oldu