Fatmlaelif bizde aynı durumdaydık 5. Aya girdiğimizde bütün ay öyle geçti gece sık sık kalkıyordu emmeye ben 12 de emdirip tekrar sabah 6 da emzirmeye alıştırdım doktorum öyle tavsiye etti uyandıkça salladım tekrar uyuttum.su an 6,5 aylığız geçti o günler gece uyanıyor 1 veya 2 kere daha önce saat başı uyanıyordu.biraz zaman değişiyor sonra belli bi rutin oluşturun