Emilah Dogru mu bilmiyorum benim de saçlarım dökülmeye 4.ayda başladı bizde şey derler bebek anneyi tanıyıp yüzüne güldüğü zaman dökülmeye başlar önüne geçemezsin derler. Ben hep.ona yordum bu dökülmeyi. Dediginiz gibi avuç avuç dökülüyor
meryem_akyol1 Glsmrmzn bnmde baya uzun saçlarım kestirecem belki azalır diyede bilmiyorum ya çok sıkıntı insanın canı sıkılıyor avut avut saç geliyor elime😒
Cyln Sznsyln arkadaşıma doktor tavsiye etmiş. Eczaneden aldım. Direkt doktora gitmedim ama kullandım aşırı faydasını gördüm. Marka ismi veriliyor ise yazayım
ecesulecetinkya Denizinannesi52 benim saçımda da dokulmeler oldu 6-7 aylıktan sonra kesildi ama illaki güzel doğal bir şampuan ve yağ ile destekleyin saçınızı. ben hindistan cevizi yağı kullanıyorum haftada birde sarımsak sampuani bu benim rutinim inşallah size de fayda eder ve tesettürlü iseniz yada kına severim drseniz kına da tavsiye edebilirim uzun yıllardır kullanıyorum faydası azımsanamayacak kadar cokkk✨
kyramom Denizinannesi52 urban argan oil ve kantoron yagı der susarım. Bir gecede durdurdu dökülmelerimi