Gizem37 Mrvylmz hemogramina bakiyolar kan değerlerine ona gore düşükse veriyolar değilse gerek görmüyorlar
NarTanesi Thesra ürününün kendi içinde 4-7 yaş arasına uygundur yazmış açık açık eğer kilosuna göre damla damlatmakla olsaydı öyle yazardı demekki o kadar basit değil doktorunuza da fazla güvenmeyin hele ki Türkiyede
Thesra NarTanesi Sadece benim değil bir çok doktor bu damlayı güvenle öneriyorken siz doktor olarak mı eczacı olarak mı yada ilacı üreten firma sahibi olarak mı söylüyorsunuz bunu?
NarTanesi Thesra ben bişey demiyorum ki ilacı üreten firma diyor 4-7 yaş arası diye ne diye çemkiriyosunuz ben sadece Türkiyede doktorlara hiç güvenmediğimi söylüyorum
Thesra NarTanesi Çemkirmek mi?Bu nasıl bir tabir siz size karşı verilen her cevaba bu üslubu kullanıyor musunuz?Lütfen bu yazışma tarzınızla bana yazmayın.
NarTanesi Thesra benle öyle konuştunuz ama yazdığınız yorumu okuyun ben kendi fikrimi söylüyorum siz bana diyorsunuzki siz kim olarak bunu söylüyorsunuz....hiç hoş değil gerçekten sizin gibi bir hanımefendiye hiç yakışmadı 😁
Kaaninannesi Bizde dün aldık kan ilacını, günde 5 damla verilecek ve arkasından su icirin dedi ebe , disi çıkınca da karbonatlı su ve ince temiz bir tülbent ile dişlerini temizleyin kararma olmaz denildi .
yaseminyildiz Ayrıca bebeklerde çıkan dişler 7-8 yaşlarına geldiğinde çıkacak yerine asıl dişleri çıkacak bakımını yaptıktan sonra sıkıntı olmaz
Thesra NarTanesi Evet siz kim oluyorsunuz derken ben size mesleğiniz nedir bu işleri gerçekten iyi biliyor musunuz?diye bir kaç soru yönelttim bunun neresinde sorun var🌸
Rose21 Derin_Deniz eşim doktor ve vegaferon kullanıyoruz. Bir sakınca görmüyoruz. Hicbir ilaç temiz değil. Her doktor anlaşmalı olduğu ilacı öne sürüyor malesef. Bir sürü onaydan geçmiş bir kan damlasının muhabbeti bayağıdır sürüyor. Gereksiz. Biz kullanıyoruz ne huysuzluk ne başka bir alerji ne diş karartması yapmadı. Biraz kabız ama 5 günde 1 çıkarıyor. Normalmiş. Kan ilacı vermeseydik de yine 5 günde 1 çıkarmaya başlamıştı. 6 ayligiz. Normal deniyor.
RundownMom TgcDvc merhaba. Kan ilacının nasıl bir yan etkisi oldu acaba? Biz de kullanmaya başladık da. Geceleri çok ağlıyor
TgcDvc RundownMom ilk iki üç gün ara ara sancılanır gbi ağlamıştı 4. Gunde artık uyku falan kalmadı durup dururken katılıyodu cocuk ertesi gün doktora götürdüm hemen kesti damlayı onun yerine sidefer kullandık uzunca bi zaman
RundownMom TgcDvc valla 2 gündür vermiyorum. Çocuk eskisine döndü. Sebebi oymuş gerçekten huzursuzluğunun. Teşekkürler cevap için🤗
deryata Derin_Deniz direkt başlatanda var tahlil isteyip başlatanda. her koşulda d vitamini ve kan ilacına başlanmalı. nevwit kullanıyoruz. çok yararını gördük. şuan oğlum 9 aylık neredeyse kan seviyesini ölçtürdüm normal erişkin insan ile aynı düzeyde. çok post okudum kan damlasına 4. ayda başladık 10 aylık oldu kan değerleri düşük diye yazan onq göre iyi bir damla ile başlamak gerek yoksa boşuna içirmiş olursunuz.
Derin_Deniz deryata canım teşekkür ederim ben geçen sene açmıştım bu postu 😊 çok şükür biz sidefer kullandık , d vitamini de wellcare kullandık şu anda 20 aylık maşallahı var 😍😘