Ayse_Grbz mrwseker onlar uykuda da emer hemen bırakmaz yani doyana kadar hatta bazen daha da fazlasını emerler
Melomel35 Bizde aynı sorunu yaşıyoruz 22 günlüğüz hatta çok emdiği için gazı oluyor sürekli huysuz o yüzden
Eternalove mrwseker tek ve tek sorun sizi hissetmek 🤍 çiş yapıyorsa doyuyor mutlaka sakın doymadığını düşünmeyin. Ve bu durum gittikçe azalıcak . Biz 1 hafta sonra 2 aylık olacağız, bizde o şekildeydik ve gittikçe azaldı.