Ege Hanımlar oğlum 12 buçuk aylık 7. dişi çıktı 8. gelmek üzere. Şimdi ben bu oğluma iştahı iyi diye veriyorum yiyor şükür b12 si de düşük çıkınca ben sabah akşam kıyma et Allah ne verdiyse besliyorum, bir kaç gündür poposu kızarık ama günde üç kez kaka yaptığı için bazen farkedemiyorum bir bakıyorum ki kaka var ve biraz düzelmiş derken yine kıpkırmızı oluyor poposu. Fazla besliyorum da mı oldu bu pişik diye düşünüp iki gündür yumurta kıyma falan kestim muz portakal da vermiyorum asitli diye. Dönüşümlü bir kaç krem kullanıyorum ama bugün daha kötü olmuş oksizinc ve sarı hametan alıp sürdüm bir de trosyd sürdüm dişle birlikte bir kaç kez pişik yaptı ama bu biraz fazla gibi geldi, ne yapsam başka önerisi olan var mı doktora gidicem yarın da geçmezse
03saliha06 Ege canım zeytinyağı sür pamukla bol bol bi yarım saat falan acık dursun hava alsın yada yüz üstü uyumayı seviyorsa gece sür zetinyağını poposuna bezi altında kalsın baglama öyle uyusun hemen iyileşiyor iyileşir inşallah en kısa sürede
Emine Ege zeytinyağı yakıyormuş pişiği bende sonradan öğrendim ek gıdada bizde de başladı pişik Hindistan cevizi yağı kesinlikle çok iyi geliyor
Ege 03saliha06 evet en iyisi açık bırkmakmış bugün bıraktım bağlamadan altını, gece durmaz ki döner bırakırsam ıslanmasın sonra üstü başı ama son çare deniycem teşekkür ederim 🙏🏼
Ege Emine sarı kantaron zeytinyağı ne deneyeceğimi şaşırdım bu sefer çok sağol bak hindistan cevizi yağını unuttum bu sefer deniycem👍🏼