chuckymom Mom091 Görüntüsü çok güzel fakat, işlevi iyi değil gibi. Bi damlacık tüp zaten 2 yemek yap bitti. Yıkaması ayrı dert. Siz bilirsiniz tabi😬
Alya34 Mom091 Görüntü olarak çok güzel kullanan arkadaşlarım var memnun ama benlik değil ben çok baharat koyarım yemeklere 2 günde biter o bende sıkılıp atarm bı köşeye 🙃
Mom091 MiracAlpinveUmutunAnnesi ben uğraşırım küçücük hunilerim var ortaam. Pıt pıt dökerim küçücük ne güzel😁
Mom091 chuckymom şeye benziyor. Pazarda böyle baharat tüpü olurdu önceden. Hala var mı bilmiyorum. 5-6 çeşit baharat olurdu içinde😁 ben uğraşırım yeter ki güzel dursun. Benim şuan kullandıklarım dana gibi kocaman. Tezgahın yarısını kaplıyor o yüzden küçük istiyorum🤓
Parsannesi Valla kullanmıyorum ama şık görüntüsünün yanında ben her yemekte bi baharatı bitirirdim gibi geldi 🙈
Mom091 Parsannesi baharat çok kullanamıyorum malesef dokunuyor bize. Köşede dursun yeşillik olsun diye düşünmüştüm😁
Minikbirkalp Mom091 o zmn tavsiye ederim bnm çok hoşuma gidiyor ama sırf dolumu yüzünden uzak duruyorum 😊
Mom091 Alya34 çok baharat kullanamıyorum malesef dokunuyor bize. Bende memnun kalırım o zaman. Alıyorum hemen çok beğendim çünkü. Çok acil de ihtiyacım var😁
Mircet Mom091 çok parmak izi oluyor ya 😂 biyoloğum ilk çıktığı zaman çok heves edip almıştım labaratuvardaki gibi olmuyor tabi 😂
Seyma-2436 Mircet Ya ben hemşireyim bunu çok beğenip arkadaşıma göstermiştim bizim idrar tüplerine benziyor demişti o gün bu gündür gözüme bi çirkin tiksinç geliyorlar 😂😂