Momyyyy beş aylıkken üç uyku yapıyordu kızım, sabah yedi gibi kalkiyodu, 19 gibi bı uyuyodu, maks bir saat uyurdu, iki gibi bı uyurdu bı de beş gibi filan uyurdu.. ben de saat beşten altıdan sonra uyutmazdim o arada uyanık kalırdı sonra akşam 7 8 gibi akşam uykusuna yatardı.. çok geç oluyo gibi sizinkinin uykusu sanki.. umarım düzene girer