Minikkelebegim hastane ortamına güvenmediğim için özel muayenehanesi olan bir doktora gidiyoruz. Pandemi dolayısıyla saat başı randevu alıyor. Gittiğimizde sadece doktorumuz ve sekreteri oluyor orda. Bekleme salonu, kontrol odaları sürekli havalandırılıyor. Sadece anneler doktorun yanına girebiliyor. Babalar kapıdan izliyor. Her gidişimizde detaylı olarak kontrol ediyor bebeğimi. Aşılarını yapıyor. Şikayetlerimi dinliyor, yönlendirmeler yapıyor. Aylık kontroller dışında bi durum olursa, kafama bişey takılırsa da telefonla ulaşabiliyorum