Sedaaay mamalar karıştırılmalı mı bilemiyorum tabiki canım ama ben aptamil kullanıyordum içeriklerinin birebir aynı olduğunu öğrendiğimde daha ekonomik olduğu İçin bebelac a geçtim ambalajlarını kontrol edersen tamamen aynı tat ve kokuları da aynı zaten ama yine de karıştırmak doğru olur mu bilemiyorum