Kilo alımı önemli tabiki ama şuan bebeğinin isteğine bakmalısın,ben bebeğimi emziriyordum 10 dk sonra yine aranıyordu bıkmıştım artık sürekli emzirmekten 2.haftamızda bunu doktoruma söyledim ve bana o ne Zaman isterse o zaman emzir demişti.Ayrıca 1 ayda 700 gr.gayet iyi aylık ortalama 500gr-1 kg arası kilo alımı bekliyor doktorlar.Başka doktora danış bence. Henüz küçük kendini üzme sen ne kadar stres yaparsan enerjin ona geçer oda huzursuz olur, rahat ol ve ne zaman emmek isterse o zaman emzir büyüdükçe doyduğunu anlayacak☺️ Umarım faydası olur 🙏