7 aylık kızıma emzik bıraktırmak istiyorum. Bir arkadaşımın tavsiyesi ile hayatımıza sokmuş bulunuyorum maalesef ki 🤦🏼♀️ Artık bıraktırmak istiyorum sebebi: emzik ağzından düşünce gece sürekli uyanıyor, emziği ağzına verince tekrar dalıyor her düşüşte bir uyanış, bir ağlama 🤷🏼♀️ uyku düzeni bozulacak diye korkuyorum. Bıraktırma Yönteminiz var mıdır? Teşekkürler