5 sene taşidim laner olasicalari. yaktirdim ayagimda 40a yakin cikmisti cogaliyordu yaktirmanin bi faydasi olmadi acisida cabasi.ayagimin altinda ustunde..yazin terlik sandalet giymeye utaniyordum.yapmadigim sey kalmadi bitkisel,okutmak,nasir bantlari vs hepsi..aklimi ordan cektim hc dusunmedim elimede gecmisti 3 tane bu arada.bi firmanin ayak tuzunu kullandim bn ona bagliyorum gecmesini yada hic onlar yokmus gibi davrandigimdan gecti.ama yaktirmak bende cozum olmadi topugumda kaldi bitane oda kuculdu ins.gecer.ama cok zor bi donem cok cektim gecmis olsun kisa zamanda gecer umarim