Sevgili anneler bir kaç soru sormak istiyorum ben 50 gün önce doğum yaptım lohusalık dönemim nedense çok zorlu geçti hep bana ya da bebeğime bir şey olacak diye korkuyordum psikolojik olarak beni çok sarstı birde boyun duzlesmesi çıktı baş dönmesi ve his kaybı yaşıyorum doktora gittim beyin mr i falan çekti hiç bir şey çıkmadı stres yapmışım gerilim tipi baş ağrısı yasıyormuşum aranizda bu durumu yasayan var mi azıcık boynum falan ağrıyınca hemen panik yapıyorum başım dönüyor zannediyorum acaba depresyonda miyim artık geçsin bu durum bebegimin tadını çıkaramıyorum 😒