1Kubra_ zorlama canım bu dönemde çok normal bizde yaşadık ya dış gekiyordur ya iştahı yoktur yada atak donemindedir veya tam acikmiyordur zorladikca yemiyohlar ben oğlumla.berabaer yiyorum hgm kendime hem ona tabak yapıyorum her seferinde kendim sapur şupur bı guzhl yiyorum tatlandira tatlandira karşısında bana bakıyor öle veriyorum almıyor mu bırakıyorum gene yiyorum bir süre böle denedim onada hep yaptım verdim şimdi alıştı çok şükür yemek yerken sap şap yapıyor ağzını 🤣 banada diye