ikizlerinannesi
???
DesorLiviya
Arka arkaya daha kullanışlı çunku şuan kaldırımlar bile dolu ben tek bebekle bebek arabayla dolaşmıyorum hep tehlikeli cadde üzerinde yuruyorum çunku her yerde park edilmiş arabalar dolu
2melek1anne
Ben yanyana sunby baby tek tekerli olan modelden aldim kaldirimlarimiz dar olmasina ragmen bicok yerden rahatlıkla geçiyorum sürüşü çok rahat avmlerde asansor kucukse sıkıntı sadece onun dışında memnunuz daha çok gezme yapamadik 4 buçuk ayligiz😊
2melek1anne
Ben yanyana sunby baby tek tekerli olan modelden aldim kaldirimlarimiz dar olmasina ragmen bicok yerden rahatlıkla geçiyorum sürüşü çok rahat avmlerde asansor kucukse sıkıntı sadece onun dışında memnunuz daha çok gezme yapamadik 4 buçuk ayligiz😊