Yaklaşık 1.5 yıl olacak alalı şimdi bebeğimde oldu çoğu zaman tam dolmuyor zaten ama yıkama süreleri çok uzun, eve helikopter iniyor sanki ve temiz yıkamıyor bazı lekeler öylece çıkıyor içinden servis geldi baktı uyarılarda bulundu dikkat ediyorum aslında ama bu yoğun gürültünün önüne geçemiyorum 😣