duygu00 ben 7 ay ancak dayanabildim. Doğumdan önce hiç bebek yetiştirme ile ilgili kitap okumadım, derdim ki her bebek kendine özel, huyu suyu mizacı olacak genel bilgi veren kitap ne işe yarar ki? Çok büyük hata etmişim. Vaktim bolken o kitapların bir kısmını hatım etmeliymişim. Anne sözü dinleyip sallayarak uyuttum, memede uyuttum. Evet annem 3 çocuk yetiştirdi binbir cefa ile ancak ben o cefayı çekmek zorunda değilim. Ben mutlu bebek, mutlu eş, mutlu huzurlu ev için mutlu olmak zorundayım. Bunları düşünüp uyku eğitimi aldım. 3 ay olmak üzere sürece başladığımız tabi ki hala uyumadıgı oluyor, uykusu kaçıyor, düzeni bozuluyor yani uyku eğitimi mucize yaratmıyor ama eskiye oranla çok daha iyiyiz.