İkea değil mi canım bu, siyahların yuvarlağı var bizde, kaseleri gri aldık ama dev gibiler. Bizim için uygun çorba salata için ama misafire vermek için çok büyük. Bayağı ağır tabaklar bir de ben fırına da sokuyorum o yüzden yemek ısıtmaya ama bulaşık makinesi için çok ağırlar sepetim zor taşıyor