Busranurnsjsjsjsjsnsndns biz aynı şeyi 6cı ayın sonlarına doğru yaşadık, gece uyuyan bebeğim her dak uyanıp ağlıyordu, doktorum artık anne sütüylü doymadığını,ek gıdaya geçmeli olduğumuzu söyledi, 6. ayın son haftası ek gıdaya başladık ve uykuları düzene girdi, belki sizin bebeğiniz de aynı sorunu yaşıyordur. Uyumaması çok garip, odayı havalandırın,biraz dışarı çıkın beraber belki faydası olur