Benimki sabah 9 buçukta kalkıyo sonra 11 gibi tekrar uyuyo 2 de bi uyuyo ama bunlar böyle 1 saati bile bulmuyo bazen akşam üstü 4 gibi uyuyo 7 ye kadar sonra gece 10 buçukta uyuyo sabah 7 buçukta emmeye kalkıyo anca beniöki gece hiç uyanmıyo ben de ona takıyom kafayı bi kere acıkıyo çocuk dite gece kendim kalktım 3 te emzireyim diye uykusu bölündü diye ağladı durdu doğru düzgün de emmedi tövbe ettim o gündür elleşmiyom acıksa uyanır diyom uyuyom ben de kilosu da iyi zaten takmıyom artık