Merhabalar owli uyku tulumu kullananlara olacak sorum. Yaklaşık 1,5 ay önce 0.5 tog owli uyku tulumu aldım. Odamızın sıcaklığı genelde 24 civarı. Tog değer tablosuna baktığımda 21-24derece arası 0.5 tog uygun olacağı yazıyordu. Alırken bana çok az bu değer gibi geldi ve gerçekten de yanılmamışım. Yavruma yaklaşık 1 hafta giydirdim. Ama gece 3/4gibi emmek için aldığımda sırtı hep soğuksoğuktu. En son o bir haftanın sonunda yine gece 5 gibi kucağıma aldığımda bir baktım hem sırtı hem göğsü resmen buz olmuştu. O kadar korktum ki hasta olacak diye. Şimdi şunu anlamıyorum :Bu kadar pahalı satan bir firma nasıl olur dabu tog değerlerini yanlış verir? Sizler kaç derecede kaç tog değerindeki owli tulum giydirdiniz? Kafamda deli sorular. O kadar verdiğim para da boşa gitti. Kaldırdım çekmecede duruyor.