Goktug1308 K1996 esimin kuzeni mayıs ayında oldugunda ilk bı belirtiler oldu ilk üç gün kusma ishal vardı bence ne olur ne olmaz tedbir al derim inşallah bisey dokunmuştur diyelim
Filizz66 K1996 benim baş ağrısı ve miğde bulantısı vardı. Normalde hiç miğdem bulanmaz kovid olunca çok acayip miğdem bulandı
K1996 Goktug1308 doğumdan sonra dişlerim cok kötü oldu pandemi süresi olduğu için gitmedim ne olur ne olmaz diye 2 gün önce gittim minibüsle gittim yarım saatten fazla yol sürdü dönüşte zaten midem bulandı hep ondan mı acaba diye düşündüm maskedenmi diyede olabilir diye düşünüyorum farklı bi eczaneden aldığım maskeyi takmıstm normalde ben hep eşimin iş yerinden getirdiği maskeyi takarım
12062020 Benim burun akıntım oldu ve pozitif çıktı… başlasa belirtim olmadı.. koku tat gitti bu gün 13.günüm.. ihmal etmeyin bol su tüketin sirkeli limonlu su c- d vit tabletleri alın çinko alın… pekmez kozalak şurubu … şifa olsun