Merhaba, bebeğim 5 buçuk aylık, 2 gün önce tesadüfen bebeğimi severken sağ kulağından bir ses geldiğini fark ettim vızz şeklinde böcek kaçtığını düşündüm. Hastaneye gittik kbb uzmanına ancak kamera ile kulağa bakıldı işitme testi yapıldı hiçbirşey çıkmadı.
Kulağından ses geldiğini defalarca sölememe rağmen size öyle gelmiştir dedi kulaktan ses gelmez dedi eşim ben kayınvalidem hepimiz duyduk sesi bu arada 😔
Bugün bebeğimle oynarken birşeyin farkına vardım o ses kulağının arka tarafından kafasından geliyordu acile gittik, bayan çocuk hekimi damarlarda bir sorun olabileceğini söyledi, yarın doppler ultrason çekilecek
Böyle bir durum yaşayan var mı?