Hanımlar hayırlı geceler. Bebeğim4 ay 20 günlük 1 hafta olcak ek gidaya başladı hero baby 4 numarayı günde 3 kez veriyorum ayriyeten meme emiyor son 2 gündür osurugu aşırı derecede kötü kokuyor neden böyle yaşayan varmi sebebini bilen doktora mi götürsem bilemedim gerçekten çok ağır ve rahatsiz edici kokuyor bir bebekten beklemedik bir durum korkuyorum bisey olrsa diye bana yardımcı olan birileri çıkar mi acaba. Teşekkürler..