Edaemekli Çok üzgünüm bebwgimede geçtiyse napacagim ben arakadaşlar emziriyorum ilaç kullanmıyorum nasıl atlatabilirim evde
Hll20 Edaemekli canm bol c vitamini ve bol sıvı. Bunun dsnda sarmsak sogani bol tüket ve dinlen. Sakn uzme kendini. Gecmis olsunn🌸
yas_emin3467 Edaemekli canım biz ailecek olduk. Bebeğime de geçti. O 2 gün ateşlendi. Calpol ve dolvenle düşürdüm ateşini. Ben emzirdiğim için sadece parol içtim. Hafif atlattım. Çokiyi beslen. Maske takarak bol bol emzir. C vitamini d vitamini al. Sarımsak ye çiğ çiğ. Limon mandalina portakal tüket. Ballı süt içiyordum yatmadan . Stres yapma. Ben çok üzüldüm çok ağladım. Geçti gitti. Hiç üzülme. Allah’ın izniyle geçecek.
Filizz66 Edaemekli hiç korkma benekler daha kolay atlatıyor. 2 ay önce atlattık kızım 3 aylıktı sadece iştah kaybı oldu başka belirti olmadı ve 3 hafta sonra negatife döndü. Görümcemin 15 aylık oğlunun hiçbir belirtisi olmadı. Ben Almanya’da yaşıyorum burda ilaç vermiyorlar eger çok köütsen antibiyotik veriyorlar onun harincinde ağrı kesici alın diyorlar sadece
PelinBilbir Canım bende oldum panik yapma bol sıvı tüket ve c vitmini koku tadında gitmistir 10 gün icinde normele dönersin bebegnle emzirmediğin müddetce temaslı olma onlara gecerse iki güne atlatırlarmıs bana öle söylediker bu yaslı hastalıpı dediler
Edaemekli PelinBilbir evet koku tat alamıyorum malesef çok kötü birşey rabbim herkese sağlık versin çok teşekkür ederim
Cimcime61 Agrın sızın var mı hafif atlatırsın inş çevremde çok hafif atlatanlar oldu genelde stres yapılacak birşey değil
Edaemekli yas_emin3467 bebeğinde şuan bir belirti yok cnm ateş felan inşallah ona geçmemiştir kendimi çok kötü hissediyorum tek düşüncem kızım 😓
Edaemekli Filizz66 insallah canım bebeğime geçmemiştir tek temennim bu sadece kızımı düşünüyorum ben kendimi geçtim rabbim hepimize sağlık versin inşallah kolay bir şekild e atlatırız
Ozgeackgz-0 Edaemekli C ve d vitamini çinko almanız gerekiyor. Tabi ki bol su ve istirahat. Çok geçmiş olsun ❤️
Pembe_panjur Edaemekli banada eşimden geçti test yaptirmadik evdeyiz ilacsiz atlatiyoruz. Esimin 6 benim 3 gunum yarin. Korkulacak bisey yok. Kizimda 15 aylik ve geceleri dahi beraber yatiyoruz rabbim korusun meleklerimizi. Benden baska kim bakabilir buna mecbur kaliyoruz
osmaninannesi_30 Edaemekli canım öncelikle çok geçmiş olsun. Bende atlattım ilaçsız. C ve d vitani aldım. Bol meyve sebze tükettim. Bitki çayları içtim.kekik yağı da iyi geliyormuş. Bol su iç birde .
Drysrht Edaemekli canım, bebeklerde sadece ishal olarak geçiyor korkma bol c vitamini vitamin bitki çayları tüket sarımsak mandalina bol kullan ve kendine saf limon sık iç bol bol