Filizz66 inanırım canım oglum 9 buçuk aylık 14 aylık da bir kız yeğenim var yengemde seninle aynı durumda. Biz anneler aslında herşeyi çok iyi biliyoruz ama annelik öyle bir duygu ki hep kendini sorgulatiyo sana. Bazı çocukların yapısı bu şekilde oluyor. Sakin bu sorgu illetine düşüp kendini bunalıma sokma. İyi bir Dr bulup önce reflüsü falan var mi baktır. Yeğenimin reflüsü var ondan yemiyor. Yemeye yemeye mide de küçülüyor. Bağışıklık kazanması için yemesi şart. Herşeyi denedigine tabi ki eminim her anne dener hep daha iyisi olsun ister. Kendini üzme sen mukemmel bir annesin sevgiler.