Filizz66 canım o mamalarda yazan ölçü çok fazla yarıya indirip ver. Günde bir öğün yarı ya da çeyrek yapıp verebilirsin o daha çok küçük.
Bir beslenme programı belirle bebeğine
Örneğin
Sabah kahvalti
Yumurta sarısı
Peynir
( Daha küçük olduğu için 3 gün uygulamani öneririm)
Sonrasında saat 11 gibi mama içmek istediği kadar ( şunu unutmamalisin onun şuanda mama veya anne sütü daha çok ihtiyacı var zorlama ama unutturma)
Sonrasında ogle öğünü yoğurt
Sonra tekrar mama veya anne sütü
Sonra (ne kadar zamandir başladın bilmiyorum sebze püresi veya corba
Akşam 5 gibi meyve ( diş kasiyicili meyvelikler var çok seviyorlar kendileri tutup yemeyi)
Sonrasında tekrar mama ya da anne sütü
Bu şekilde değiştirerek uygulayabilirsin bir sure
Mamayı yemedigini söylemişsin reflüsü yada süt alerjisi olabilir mi?