Newmom canım akıl vermek gibi olmasın. Ben doğum yapalı 20 gün olmuştu doktoruma dedim spiral mi taktirmaliyim o da bana o hapı verdi. Aldım ama hiç içmedim araştırdım . Saati saatine içmek gerekiyormuş. Hamileyken içmemek gerekiyormuş ki nerden bilcen o sırada hamile kalmadığını. Sütun tadını degistirebiliyormus. Adet olmuyormussun. Valla bana mantıklı gelmedi gittim ilacı iade ettim