Merhaba anneler kizim dogduktan 2 hafta sonra goz kenarinda hemanjiom (damar beni) cikti. 6 aydir tedavi goruyoruz. Dideral isimli ilac kullaniyorduk. Baya bi yok oldu diyebilirim suanda 11 aylik.bugun kontrolumuz vardi ve doktor birkatirdi ilaci 1 ay sonra tekrar kontrole cagirdi. Bebeginde hemanjiom olupta dideral tedavisinden sonra buyuyen oldu mu 🙁 cok korkuyorum o kadar skintilar yasadi yavrum tekrar etmesinden korkuyorum