Anneler 3 aylık bir kızım var gece 12 de karnını doyurup yatırıyorum sabah saat 5 buçuk 6 da uyanıyor emziriyorum tekrar saat 9 a kadar falan uyuyor sizce geceden sabaha kadar olan süre çok değil mi? Yoksa acıksa kendisi kalkar mı? Bilmiyorum bana çok gibi geliyor ama uyanmıyor sabaha kadar