kbrkse Zeyneb bizde öyleyiz. Kilo almıyor bir türlü. Hep alt sınırda üzülüyorum bu duruma . Sadece anne sütü alıyor.
Ayb Deniz34 kilo alımı nasıl 3. Ay kontrolüne gittiniz mi? Günde 1 normal merak etmeyin bir hafta arayla bile azalabilir
zumratugba Doktorlar 5 güne kadar yapmaması normal diyor benim bebeğim daha 2 ayı bitti dün 3-4 günde bir yapıyor neden böyle anlamadım bi sorunu da yok gibi gazı hariç 🙄
nurayuzun Layla01 sarı renk bazen nıraz daha koyu ishalde değil katıda değil normal doğduğundan beri aynı kıvamda Ama bi ara kabızdı ozaman keçi pisliği gibi yapıyordu sertti