Huzurr Ya kızlar dört aylık oğlum var şuan Doğum izninin bitti 6 ay ücretsiz izne çıktım oğlum 9 10 aylıkken filan iş başı yapmış olacam oğluma kayınvalidem bakacak gözü kapalı emanet edebilirim ona ama ilk çocuğum tedirginim oğlum Benden uzaklaşır mı sizce çalışan anneler nasıl yapıyorsunuz çocuklarınızla durumlar nasıl kafam da deli sorular sanki çocuğum Benden uzaklaşacak diye birlikte vakit pek getiremiyeceğimiz için korkuyorum neler bekliyor beni yardımcı olurmusunuz şimdiden bunları düşünüyorum 🙁🙁🙁
ikikizannesi1 Huzurr alişabilir cnm çok kişi gördüm öyle ben bu yüzden çalişma taraftari deyilim 2 yaina kadar
AslanDeniz Huzurr ben 4 buçuk aylıken başladım 1 ay oldu oğlum hala benı görünce cıldırıyor üstüme atlıyor . Tam tersı daha düşkün oluyor normalde kendı kendıne oyalanan çocuk ben ısten gelınce odadan çıktığım an ağlıyor resmen özlüyor benı 😍
Erselinannesi Huzurr söyle düşün ağlıyor sende de susuyor bakan kişi de de buna alışman lazım bazen toplu bir yerde anne aranır ya o kişi yanındaysa seni aramıyor o yüzden bakacak kişiyi kıskanmamak gerekiyor
Kahvegerek Benim de en büyük kaygım bu 😓 şuan benim kucağımda duruyor bir de babasında yabancılarla arası hiç yok bu konuyu düşünmeye başladım