Bizimkide öyleydi ben bir hafta on gğnde alıştırdım karanlığa çünkü büyüme hormonu karanlık ortamlarda salgılanıyor geceleri yani.Eşimde ağladığı için hep ışığı açık bırakıyordu loş ışık için lambada aldı ama ben izin vermedim ve alıştı.Ağlasın siz yinede alıştırın ileride ışıksız uyumuyor çocuklar aksi halde.Buda sağlıksız bir alışkanlık.Bebekler çabuk alışıyor.